Sunday, August 21, 2011

pelita , duit raya dan tudung juga kuih makmur

hari nie da masuk 21 hari kita berpuasa..cepat jak masa berlalu.. tinggal 9 hari lagi puasa.. ramadhan akan pergi disambut dengan syawal ini bermakna aku akan bercuti lagi 5 hari.. yeeeaaaahhh~~~ (^_^) sukanya.. (^*^)..  mood x sabar mau cuti.. cepat la.. 
ok.. balik nie jak my mom da pesan sponsor drinks and some sweet for eid mubarak nanti..
so, memandangkan taste yang bagus hanya datang dari aku dan adik lelaki aku yang bongsu. jadi aku amanahkan dia untuk membeli benda2 itu.. wuuuaahahhahahhaha ( 0_0 ) dan adik aku minta sponsor beliikan pelita siap dengan batang ag
. sebab dia kata dia malas mau masuk hutan cari bambu aka buluh  tahun nie..sebelum aku bersetuju sempat juga la aku sekeh pala dia ari tu sambil membebel.. hahahahaha 
 pelita camnie la yang dia mau.. abis la duit gaji aku nie huhuh (xpa)

nie benda wajib beli tahun2.. selalunya aku amik grape dengan hijau . adik aku suka pepsi. beli dalam bentuk botol... dan beberapa jenis kordial pilihan kami. antaranya oren, mangga, sarsi dan ribena dna juga sunquick.(untuk tetamu yang terpilih sahaja)

balik jak weekend nie.. aku mau buat kuih makmur extra tuk aku makan dan untuk c'Kawan.. hehehhe sebab  c'Kawan kata nie kuih faveret dia.. hmmm... so, kena wat kang merajuk .. :P :P kena spesel ckit la wat nie.. nanti x sedap.. wat malu jak hehehhe


dan last sekali.. shopping tudung dengan adik pompuan aku..tahun style tudung apa mau pakai ah?aku janji simple dan senang mau dipakai ok.. adik ak, dia kata mau bergaya ckit.. hhhhhhmm... segama la jawabnya dengan dubai.. sekali sekala.. bukan selalu aork.. dan aku kena simpan sikit untuk duit raya adik2 aku yang akan membuli aku di pagi raya nnt.. huhuhu

now i have to stop mau prepare makanan untuk sungkai .. :)... selamat berbuka puasa bila azan maghrib telah berkumandang.. assalamualaikum...

No comments: